• Висока міцність;
  • Мала питома вага;
  • Низька теплопровідність;
  • Висока стійкість до корозійних впливів агресивних середовищ;
  • Прекрасні реологічні властивості;
  • Довговічність;
  • Економічна вигода в порівнянні з металом.

Каркас за формою бухт є дуже затребуваним по ряду наступних підстав:
100 метрова довжина бухти дозволяє відрізати хлист, згідно вашої необхідності. Відповідно, це зменшує кількість відходів, а також зайвих витрат на них, звільнить Вас від необхідності вирівнювання окремих прутків по їх оригінальній довжині.
Арматурні бухти транспортуються будь-яким видом транспорту, навіть легковими автомобілями, що дозволяє істотно заощадити на послугах перевізника.
При великих замовленнях можливе виготовлення стрижня бухти будь-якої довжини, згідно необхідних розмірів для проведення монтажних робіт з армування.
Однією з дуже значущих якісних характеристик неметалевого каркасу є його самовипрямлення після розмотування бухт, а також абсолютна відсутність деформації стрижень. Рівень охайності розмотування бухти збільшується при збільшенні її діаметра.

Стандартний метраж бухти становить 100 метрів. Поставка стрижня здійснюється бухтами від 50 до 200 метрів. Стрижень має стандартну довжину, що становить 6 метрів. Відповідно до бажань, а також умов Вашого замовлення, можна здійснити поставку стрижнів будь-якої довжини.

Національного стандарту України з виготовлення, а також з використання багатокомпонентної арматури не існує. Але виробники, а також споживачі використовують норми ДСТУ-Н Б В.2.6-185:2012 «Установка з проектування та виготовлення бетонних виробів і конструкцій з неметалевої композитної арматури на основі базальтового та склоровінгів», затверджені Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 28.09.2012 року. Вони повністю відповідають якісним характеристикам, а також розрахунковим нормативам багатокомпонентної конструкції зі склопластику. Крім того, фахівці враховують положення нормативних документів провідних країн світу при використанні склопластикового стрижня: Росії, Канади, США, Японії.

При обв'язці арматури використовуються пластикові хомути або в'язальний дріт. Технологічної різниці не існує. Але ми рекомендуємо Вам враховувати міцність матеріалу для обв'язки на розрив. В'язальний дріт має вищий коефіцієнт міцності при співвідношенні з міцністю хомутів із пластику. Але низька міцність хомута легко компенсується товщиною стяжки.
Сам процес в'язки бухт є максимально простим. Що стосується зручності, а також швидкості в'язки конкретним матеріалом, то це більше залежить від практики, а також особистісних, переважних побажань.

Компанія не має ніяких спеціальних документів, що дозволяють виробляти арматуру зі склопластику, з тієї причини, що такого роду арматура не є особистим винаходом підприємства.

Початок історії цього матеріалу датується ще 1870 роком. За допомогою потужного струменя пари виготовлялася мінеральна вата, використовувана для ізоляції. Перша міцна, вогнетривка склопластикова тканина була запатентована Германом Хаммесфахом (1880 року). Далі був виданий патент на продукт» Fiberglas " (1936 рік). 1936 рік запам'ятався патентом щодо технології Карлтона Елліса з отримання поліефірної смоли. Будівельна сфера Британії активно використовувала матеріал зі скла і пластику. 1942-й рік прославив США завдяки виготовленню пластикових деталей зі смоляним просоченням, а 1964-й – сертифікатом на перший склопластиковий планер. Виготовлення покрівельного матеріалу, басейнів, електроізоляторів, стінових панелей, сантехнічних труб, меблів, ємностей, утеплювальних матеріалів, інших конструкцій з використанням скла і пластика розвивалося, а також активізувалося з кожним роком у всіх країнах світу. Поява великої кількості фірм, що спеціалізуються на склопластиковому каркасі на території США і Канади датується часовим відрізком 1970-1980 років. Далі, виготовлення, використання такого роду каркасу набуло широкого поширення на території Росії, України, Білорусі.
Виходячи з вищевикладеного, компанія виробляє і продає продукцію вже відому, яка виготовляється, експлуатується в усьому світі. А тому, отримання спеціальних документів на виготовлення неметалевого каркасу є не тільки нераціональним, а й неможливим.

Бетон, як головна складова будь-якої конструкції, за своєю суттю, вже є агресивним середовищем. Його якісні характеристики абсолютно точно описують роботи Ю. П. Волкова, А. Н. Лугового і В. Ф. Савіна під назвою «Стійкість склопластикової арматури до впливу агресивного середовища бетону» на сторінках журналу «Весь Бетон», 16.11.2008 р. видання.
Крім того, слід врахувати, що каркас зі сталі, потрапляючи під вплив корозії, збільшує свій діаметр на 13 разів, тим самим, самостійно послаблюючи і навіть розриваючи бетон. Таким чином, з цього моменту вона більше не є армуванням. Це обтяжує споживача заміною стрижня або навіть всієї армованої конструкції, що призводить до збільшення витрат. Ось тому, корозійна стійкість є головним показником довговічності експлуатування багатокомпонентної конструкції. Істотно випереджаючи свій сталевий аналог, неметалічний корпус виходить на перший план.

Головне в разі становлення цінової політики за тонну каркаса – розібратися не в його вазі, а в обсязі, вимірюваному в метровому коефіцієнті. Стержень зі скла і пластику легше сталевого, а тому, тонна каркаса зі сталі у склопластикового в 10 разів більше. Ціна багатокомпонентної арматури за метр істотно нижче – 15-30%. Крім того, не слід брати за основу ціну різного каркасу однакового діаметру, так як багатокомпонентна арматура, будучи тонше, є набагато міцніше (в 2,5 рази) свого сталевого аналога. А тому, поняття "рівноправної заміни" не діє.

У разі неправильного розрахунку обсягу армування на бетонну або іншу конструкцію, металева арматура буде розтягуватися і в закінченні лопне. Склопластиковий каркас не має властивостей розтягування, при цьому, утримує опір до останнього.

Показник температурного (теплового) поширення у бетону становить 0,00001 С – отже, збільшуючи температуру на 50 С, розширення досягає 0,5 мм / м. сталева арматура має температурний (тепловий) показник розширення 0,000012 С, а склопластикова арматура – 0,00001 С. отже, дані температурного показники склопластику дуже близькі до бетонного.

Армування склопластиковим каркасом фундаментів є найкращим рішенням з огляду на фізико-технічні властивості міцності, економічної вигоди для такого роду основи. Саме тому, технологія заміни придбала свою популярність під небом Заходу, а до 2000-х років також поширилася в Росії, Білорусії, Казахстані, Україна.

Різниці при вимірюванні зовнішнього діаметра і внутрішнього не існує.

З метою збільшення такої характеристики, як зчеплення з бетонним матеріалом.

Реальним показником збільшення зчеплення з бетоном є змінена конструкція, а також форма стрижня каркасу. А часто намотані зовнішні витки не призводять до більш високих і стійким даним зчеплення з бетоном.

Вагова різниця становить показник вище в 4 рази. І це при повній відповідності діаметра сталевої та металопластикової арматури. Але при рівноцінній зміні, неметалевий каркас легше не в 4 рази, а в 8, а то і в 11 разів. Крім того, такого роду стрижень більш стійкий до агресивних впливів навколишнього середовища, що дозволяє зменшувати бетон на один захисний шар. Фактичне зниження ваги в певних конструкціях може становити навіть 25%.

Використовуючи каркас зі склопластику, армовані конструкції можуть розділятися теплоізолятором. При такій ситуації, склопластикова арматура справляється з гальмуванням процесу передачі холоду з зовнішнього шару бетону / цегли на внутрішній шар. Крім того, метал має низьку теплопровідність, особливо порівнюючи його зі склом або пластиком, що збільшує рівень, а також швидкість промерзання бетонної споруди. Слід ще врахувати, що металева конструкція, а саме, кінець, що знаходиться на морозі, може дати тріщину всієї споруди.

Бетон або цегла тільки частково екранують, а під впливом вологості ще знижують відсоток цього процесу. Ну а сталь завжди була прекрасним екраном.

Ідеальним матеріалом для заливки монолітних підлог без зайвого побоювання, є багатокомпонентний каркас.

Розмір діаметра склопластикового стрижня встановлюється за результатами проектного розрахунку. В даному випадку до уваги беруться показники навантаження на фундамент.

Ніяких спеціальних інструментів для композитного каркасу не існує. При в'язанні основи конструкції використовується дріт або пластиковий хомут. Різання каркасу здійснюється інструментом, підібраним згідно діаметру її стрижня: 8 мм-кусачки або болторіз, понад цієї межі-болгарка або ножівка.

Прутки каркасу мають напускне з'єднання, відстань яких дорівнює 100 мм діаметра використовуваного вами прута. Нахлести скріплюються хомутами, а з'єднуються заливним бетоном. Споживачі всього світу експлуатують арматуру при вертикальному або горизонтальному положенні конструкції. Статистика говорить про те, що кількість армованих склопластиком горизонтальних споруд в процентному співвідношенні з вертикальними становить 54%.