Технічні переваги:
Збільшення терміну служби конструкцій в 2-3 рази
Діелектричність
Екологічність
Збільшення стійкості до електромагнітної корозії
Назва об’єкту Країна Рік
Національний інститут охорони здоров'я
Бетесда, Мериленд, США
1994
Залізничне полотно, опорна плита
Базель, Швейцарія
2009
Лабораторія високої точності, Інститут Макса Планка вивчення твердих тіл
Штутгард, Німеччина
2011
Злітно-посадкова смуга, аеропорт
Казань, Російська Федерація
2013
  • Медичні установи з кабінетами МРТ
  • Елементи виробничих комплексів (плита під індукційну тигельну піч)
  • Злітно-посадкові смуги в аеропортах
  • Споруди електростанцій
  • Опорні плити залізничного полотна
  • Бетонні конструкції (траверси ЛЕП, шпали)

У сучасному технологічному світі все частіше виникають вимоги до неметалевого армування бетону. Необхідність у використанні композитної арматури існує при зведенні будівель медичного характеру, де широко експлуатуються томографічні апарати з використанням явищ ядерного магнітного резонансу. Це пояснюється специфікою роботи томографів і впливом на їх результат додаткових магнітних полів, створюваних металом. Такого ж роду фактор став причиною для застосування склопластикової арматури в роботах, пов’язаних з будівництвом станцій з електрообслуговування та з генеруючими енергоблоками. Композитний матеріал арматурних каркасів знайшов своє активне і розумно виправдане застосування також при зведенні аеропортів. Це сприяє підвищенню захисту великої кількості апаратів, що відповідають за транспортну безпеку і виключення негативних впливів електромагнітних полів і статичної напруги.